Продавець Інтернет магазин MELMIL розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
673 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 10:00 найближчого робочого дня (завтра, 19.06).

+380 (68) 796-39-89
бульвар Миколи Міхновського 10, Київ, Україна
Кошик
Інтернет магазин MELMIL

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія повертає та обміняє цей товар відповідно до вимог законодавства. Терміни повернення Повернення можливе упродовж 14 днів після отримання (для товарів належної якості). Всі категорії товарів на сайті підлягають поверненню. Зворотна доставка товарів проводиться за договореними цінами. 1. У разі виявлення браку або дефекту товару, обмін або повернення здійснюється завдяки нашому рахуванню. 2. У разі помилкового вибору товару, типу "ніжно було купити картину за номерами 40 х 50 см, а купив 50 х 60 см" або "купила картину за номерами рівень складності 5, а вона складна, зрозуміла тільки вдома, помінюйте на 3 рівень" (реальні ситуації) — обмін або повернення проходить завдяки покупцям. Ми завжди дотримуємося правил — "купувальник завжди має рацію!" Вимоги до повернення: 1) Товар перебуває у своєму первісному вигляді, немає механічних пошкоджень, потертості, фарба не нанесена на полотно 2) Товар не був схильний до впливу вологи, хімічної обробки (розфарбовані частини картини тощо) 3) Товар повертається в оригінальному пакованні з усією супутністю документацією (Товарні чеки, накладні тощо) Умови повернення для товарів належної якості Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо: -товар не був у вживанні та не має слідів використання споживачем: подряпин, відколів, потертостей, плям тощо; -товар повністю укомплектований і збережений фабричне паковання; -Збережені всі ярлики та заводське маркування; — товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner